Platformszolgáltatások

Az IT Assisstance for Healthcare Platformszolgáltatása a HIS, PACS és teleradiológiai szoftverrendszereire vonatkozó egyedi szolgáltatást köti össze az infrastruktúraszolgáltatásokkal. Minőségellenőrzést és tesztkörnyezetben történt tesztelést követően negyedévenként – előre meghatározott napon - biztosítjuk az infrastruktúrán futó operációs rendszer és adatbáziskezelő-rendszer frissítését.

A szolgáltatás előnyei az Ön számára:
Fix felelős a rendszeres feladatokhoz: előfizetett partnereknek
Negyedévente biztosított frissítés és karbantartás: jól tervezhető frissítési periódus
Szervezett leállás és frissítés: 1 óránál kevesebb leállási idő
Magas mérnöki ráfordítás az egyedi vizsgálatokra: előtesztelés és minőségbiztosítás
100%-os felelősségvállalás: a szoftver- és fejlesztési szolgáltatásoktól kezdve az infrastruktúráig kiterjedően
A szolgáltatás elemei
  • Frissítések minőségellenőrzése
    A végrehajtott frissítések először az Enterprise Group saját felhőjében kerülnek telepítésre és minőségellenőrzésre (megelőző háttértevékenység).
  • Teszt kiértékelése
    A tesztkörnyezetben felállított frissítés funkcionálisan verifikálásra kerül.
  • Emlékeztetők küldése
    A Contact Center a szolgáltatással kapcsolatban folyamatos tájékoztatást küld: két emlékeztetőt a patchnapról, a frissítések lezárásáról.
  • Éles környezet ellenőrzése
    Az éles környezet leállítása és frissítése csak a tesztrendszeren telepített frissítés funkcionálást követően történik meg.
  • Frissítés telepítése
    Az éles környezet leállítását követően kerülnek frissítésre kerülnek.
  • Egyedi tesztkörnyezet felállítása
    A frissítések először az intézmény tesztrendszerén kerülnek telepítésre, amit funkcionális verifikáció követ.